Çin E-Ticaret Pazarı Eğitim Programı Hakkında

Sayın Üyemiz,

 

T.C. Ticaret Bakanlığından alınan bir yazıda, 2019 yılı itibarıyla yaklaşık 2 trilyon ABD Dolarlık değere ulaşan Çin Halk Cumhuriyeti e-ticaret pazarının bu hali ile dünyanın en büyük e-ticaret pazarı konumunda olduğundan bahisle; 2020 yılında yaklaşık 1 milyar civarında kişinin online alışveriş yaptığı Çin'in, küresel perakende e-ticaret satışlarının yarısından fazlasının gerçekleştirildiği pazar olduğu ifade edilmektedir.

 

Yazıda devamla, özellikle, COVID sonrası dönemde gıda, giyim (özellikle spor giyim ve spor ayakkabılar), anne bebek ürünleri, kişisel bakım ürünleri ve reçetesiz satılan ilaçlar kategorilerinin Çin e-ticaret pazarında hızla büyümeye devam edeceğinin öngörüldüğü belirtilmektedir.

 

Yazıda, bu çerçevede, 23-24-25 Şubat 2021 tarihlerinde saat (TSİ) 10:00-13:00 saatleri arasında Çin e-ticaret ekosisteminin (TMG ve Kaola başta olmak üzere) büyük payını elinde  bulunduran AliBaba Grup'un eğitim kanadı olan TaoBao Universitesi tarafından üst düzey bir eğitim programı düzenlenmesinin planlandığı; Türkiye'de ilk kez düzenlenecek olan

söz konusu eğitim programında AliBaba uzmanlarınca Çin e-ticaret pazar yerleri, Çin'de marka konumlandırma ve pazarlama, sosyal e-ticaret kavramı ile “AliBaba verisi (Big

Data)”nin kullanımı ve analizi konularında 3 ayaklı bir eğitim programının düzenleneceği belirtilmekte olup, bilgilendirici mahiyetteki dokümanlar ekte yer almaktadır. Kontenjanı

sınırlı ve ücretli olan söz konusu program hakkında detaylı bilgi almak ve katılım için rates@fastcompany.com.tr adresine başvurabilecektir.

 

EK:

Taobao Üniversitesi Tanıtımı - Türkiye Pazar Versiyonu

 

Bilgilerinize sunarız,

 

Saygılarımızla,

PAYLAŞ