İşletme Sahibi ve Yöneticilerine Yönelik, Stratejik Yönetim, İnovasyon ve Uluslararası Pazarlara Açılma Eğitimi (21-22 Şubat 2020)

Sayın Üyemiz,

 

Avrupa Birliği tarafından finanse edilen, T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, IOM, ITC ve İstanbul Sanayi Odası 22. Grup Ayakkabı ve Yan Sanayii Meslek Komitesi işbirliğinde  ITC'nin dünyada sayılı eğitmenlerinden Pınar Dinçer tarafından "Haydi Büyütelim Bu İşi" adlı Ayakkabı ve Yan Sanayii ile Deri ve Deri Ürünleri sektörlerinde faaliyet gösteren işletme sahibi ve yöneticilerine özel, iki günlük bir eğitim verilecektir. 

21-22 Şubat 2020 tarihlerinde Odakule Fazıl Zobu Meclis Salonu'nda gerçekleştirilecek aşağıda programı yer alan eğitim ücretsizdir. Katılımcıların bilgi ve becerilerini kazandırmayı hedefleyen eğitim programı; teorik konuları içermekte olup, anlatım, uygulamaya yönelik ve güncel gerçekleri kapsayacaktır. Yaklaşık 2000 USD ücreti olan ITC sertifikalı online eğitimler, katılımcılara bir ay süre ile ücretsiz sunulacaktır. Eğitime her firmadan en fazla 3 kişi katılabilecektir, katılım sınırlı sayıdadır.

Söz konusu eğitime katılım hususunu ilgilerinize sunar, katılım teyidinizin en geç 12 Şubat 2020 Çarşamba gününe kadar [email protected] adresine iletilmesine göstereceğiniz hassasiyete teşekkür ederiz.

 

Toplantı Bilgileri

Toplantı Tarihi: 21-22 Şubat 2020, Cuma-Cumartesi

Toplantı Saati: 09:15 - 17:30 

Yer: Odakule İş Merkezi, Fazıl Zobu Meclis Salonu

(Meşrutiyet Cad. No:63 Tepebaşı, Beyoğlu/İST.)

 

PROGRAM

1. Gün

İşletme Yönetimi Temel Prensipleri

• İşletme nedir?

• İşletmenin amacı nedir?

• İşlevleri nelerdir?

• Pazarlama ve üretimin amaçları

• İşletmenin döngüleri

• İşletmenin görevleri

• Yönetici kimdir?         

Strateji Nedir? Nasıl Belirlenir? 

• İş tanımı

• Bölümleme

• Konumlandırma

• Rekabet analizi ve stratejik atlas

• Strateji doğrulama

Stratejik Planlama Nedir? Nasıl Yapılır?

• İhracat stratejisi belirleme

2. Gün

Hedef Pazar Seçimi

Pazar Araştırma Yöntemleri ve Araçları

ITC Araçları; Trademap, Market Access Map, Export Potential Map           

Hedef Pazara Göre Fiyat Belirleme Yöntemleri

Hedef Pazarda Dağıtım Kanalları Belirleme Yönetme

• Dağıtım kanalı çeşitleri

• Pazar uygun kanal seçimi

• Dağıtım kanalının iş tanımı ve yönetimi

 
PAYLAŞ